--

:: مصارف گوناگون تالک Talc
شرکت تولیدی زمین کاو، خرید و فروش انواع محصولات خود را با قیمت مناسب آغاز کرد.
تالک (سیلیکات آبدار منیزیم) از دو لایه تترائدری و یک لایه اوکتائدری تشکیل شده است که همه‌ی مواضع اوکتائدری که به وسیله یونهای منیزیم پر شده‌اند (تری اوکتائدری) را در میان می‌گیرد. پیوند میان ورقه‌های تالک ضعیف‌تر از پیوند ورقه‌های کائولینیت است لذا تالک ماده لغزاننده بهتری است و هنگام لمس آن چربی بیشتری احساس می‌شود. تالک در نتیجه‌ی تغییر آبگرمی سنگهای بازی و دگرگونی دولومیت پر سیلیس بوجود می‌آید.
مشخصات: تالک در سیستم مونوکلینیک به صورت بلورهای تخت و توده‌های ورقه‌ای، شعاعی و متراکم متبلور می‌شود. رنگ آن سفید، سفید متمایل به سبز یا سفید متمایل به قهوه‌ای است و از نیم شفاف تا شفاف متغیر است و ورقه‌های آن جلای مرواریدی دارند. ورقه‌های تالک خم می‌شوند ولی مانند میکا کش سان نیستند.
کاربرد: تالک به عنوان ماده خام سرامیک سازی و ماده‌ی عایق بکار می‌رود. استاتیت و سنگ صابون تالک های درشت ناخالصی هستند که پس از برش برای ساختن چاهک ضد اسید و روکش پیشخوان در آزمایشگاه‌های شیمی بکار می‌روند. همچنین تالک در تولید پلاستیک، رنگ، کاغذ، لوازم آرایشی و بهداشتی و قرص‌های دارویی کاربرد دارد. همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره‌ها و راه‌های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید:

نحوه خرید و ارتباط با شرکت:
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781
مشخصات آگهی
88385541-3 - فکس : 021-88385096
zaminkav1@gmail.com
zaminkav
تهران > تهران
ثبت : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | انقضاء : یکشنبه 11 مهر 1400
بازدید : 361
آگهی های مرتبط
گلوله فولادی _  گلوله آسیاب  یا  گلوله بالمیل گلوله فولادی _ گلوله آسیاب یا گلوله بالمیل
گلوله فولادی _ گلوله آسیاب یا گلوله بالمیل مهمترین ماده اولیه جهت ریخته گری گلوله های آسیا و قطعات فولادی، چدنی، قراضه ها و ضایعات فلزی هستند. این مواد به همراه فرو آلیاژهایی نظیر فرو کروم، فرو سلیسیوم، فرم منگنز و همچنین ...
بروز رسانی : 1402/9/25 
1
آگهی های ویژه معدن
گلوله فولادی _  گلوله آسیاب  یا  گلوله بالمیل گلوله فولادی _ گلوله آسیاب یا گلوله بالمیل
گلوله فولادی _ گلوله آسیاب یا گلوله بالمیل مهمترین ماده اولیه جهت ریخته گری گلوله های آسیا و قطعات فولادی، چدنی، قراضه ها و ضایعات فلزی هستند. این مواد به همراه فرو ...
بروز رسانی : 1402/9/25 
امروز : جمعه 31 فروردين 1403

Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0