--

:: کروز کنترل فابریک برلیانس
شرکت نوتاش صنعت در راستای نیاز دارندگان خودرو برلیانس مبادرت به طراحی و توسعه کروز کنترل فابریک برای این خودرو نموده است. این مجموعه دربرگیرنده یونیت کروز اANI one ( ساخت این شرکت و دارای گواهی نامه استاندارد) ، دسته سیم تی استاندارد ، دسته سیم عمومی و سوییچ جدید می باشد. سیستم یاد شده دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط بوده و بصورت کاملا فابریک بر روی خودرو نصب می شود. تمامی سوکتهای و کانکتورهای استفاده شده نیز کاملا استاندارد و فابریک می باشند.

علاوه بر این در نصب سیستم یاده شده هیچ نیازی به باز نمودن جلو آمپر خودرو یا ECU و یا ABS و گرفتن انشعاب جهت سیگنال های دور موتور و سرعت از آن نمی باشد. لازم به ذکر است که در نمونه های غیر استاندارد موجود در بازار ایران از روش یاد شده برای نصب سیستم مذکور استفاده می شود. علاوه بر این سیستم کروز کنترل این شرکت برخوردار از بازر بوده که کارکرد این سیستم را دلپذیرتر می نماید. همچنین سیستم یاد شده دارای لیمیتر نیز می باشد.
مشخصات آگهی
تهران، جاده مخصوص کرج، بعد از آزادگان، کنارگذر، بعد از گروه بهمن (کیلومتر 13 )، خیابان امید (جنب پل عابر پیاده)، کوچه هشتم شرقی، پلاک 8
021-44906073 - فکس : 021-44906073
info@notashan.com
نوتاش صنعت آریان
تهران
ثبت : یکشنبه 1 بهمن 1396 | انقضاء : چهارشنبه 23 خرداد 1397
بازدید : 649
امروز : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0