--

:: کرایو
کرایو اسپری ازت مایع

با توجه به کاربرد وسیع ازت مایع در درمان بیماریها، اسپری ازت مایع یکی از کاربردی ترین دستگاههای است که بهترین نتیجه را در درمان میدهد. با توجه به این که استفاده از سواپ یک روش قدیمی است و فقط ۲۰- درجه سانتی گراد را به ضایعه منتقل میکند کرایو اسپری ازت مایع با استفاده از تکنولوزی روز مستقیما برودتی تا ۱۹۶- درجه سانتی گراد را منتقل کرده و نتیجه مطلوبی را در پی دارد.




فروش کرایو اسپری
http://www.azin-co.com/کرایو/




کرایوتراپی

عملکرد دستگاه کرایو برای درمان ضایعات پوستی :

دستگاه کرایو دارای مخزنی دو جداره و عایق شده است که مخزن این دستگاه حاوی ازت مایع یا نیتروژن مایع (Liquid Nitrogen Cryo) میباشد. ازت مایع درون این دستگاه سرمای شدیدی حدود 196- درجه سانتی گراد دارد. وقتی محتویات دستگاه کرایو روی ضایعه ی پوستی موردنظر اسپری میشود درجه حرارت بافت ضایعه موردنظر را به شدت و با سرعت بسیار زیادی کاهش میدهد که باعث انجماد و فریزشدن بافت موردنظر و مرگ سلولی آن خواهد شد.
ضایعه ی پوستی اسپری شده، به مدت چندروز به صورت تاول سفید یا قرمز و کبود رنگ مشاهده خواهد شد. و بعد از پوسته پوسته شدن ضایعه ی مذکور از بدن جدا خواهدشد. در طی این روند بدن با تولید سلول های جدید بافت جدید را جایگزین ضایعه ی فریزشده خواهد کرد. در نتیجه اثری از ضایعه ی مذکور باقی نخواهدماند جز در برخی موارد که ممکن است محل درمان بصورت لکه ی سفید کم رنگ یا اسکار باقی بماند.




جهت مشاهده به سایت ما مراجعه نمایید

http://www.azin-co.com/کرایو/

تجهیزات آزمایشگاهی آذین

09378124512
مشخصات آگهی
تهران، جمالزاده شمالی، پلاک 311، واحد هشت
۰۹۳۷۸۱۲۴۵۱۲
sales@azin-co.com
تجهیزات آزمایشگاهی آذین
تهران
ثبت : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | انقضاء : پنج شنبه 23 شهريور 1396
بازدید : 563
امروز : جمعه 10 فروردين 1403

Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0