--

:: تجهیزات آزمایشگاهی آذین
تجهیزات آزمایشگاهی آذین (با مسئولیت محدود) با بیش از دو دهه سابقه به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات، مشاوره و تامین تجهیزات آزمایشگاهی، مواد شیمیایی، تحقیقاتی و کنترل کیفی مورد نیاز مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مشغول به فعالیت می باشد.
با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، شرکت آذین تجهیز شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی هایی که نمایندگی آن را به عهده دارد، همراهی می نماید. این شرکت در طول سال ‌های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است و ما موفقیت خود را مدیون ارائه تجهیزات با بهترین کیفیت، رعایت استانداردهای جهانی، گسترش روزافزون امکانات و بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و بیش از هر چیز توجه خاص به رضایت مصرف ‌کنندگان از خدمات قبل و بعد از فروش شرکت می‌ دانیم.
همچنین این شرکت با در اختیار داشتن مهندسین با تجربه در بخش فنی و خدمات پس از فروش، با برنامه ریزی، امکانات مناسب و آموزش کامل دستگاه ها، تلاش می نماید نهایت رضایت مشتریان در مراحل بعد از فروش دستگاه را فراهم نماید.


تجهیزات آزمایشگاهی آذین

همراه:
۰۹۳۷۸۱۲۴۵۱۲

تلفن:
۰۲۱-۶۶۵۷۲۹۹۵
۰۲۱-۶۶۵۷۸۸۹۲

وب سایت:
www.azin-co.com
مشخصات آگهی
تهران، جمالزاده شمالی، پلاک 311، واحد هشت
۰۹۳۷۸۱۲۴۵۱۲
sales@azin-co.com
تجهیزات آزمایشگاهی آذین
تهران
ثبت : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | انقضاء : پنج شنبه 23 شهريور 1396
بازدید : 439
امروز : جمعه 10 فروردين 1403

Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0